digitop sms

سرفصل های این مطلب:

زمان مطالعه: 4 دقیقه

دیجی تاپ اس ام اس:: فرصت کوتاه تبلیغات برای معرفی سوابق بلند مدت و برنامه های پیش رو، یک شانس بزرگ برای شماست تا با بهترین ایده ها و روش های هوشمندانه، با کمترین هزینه و بیشترین اثر گذاری، موفق به جذب حداکثری آرا نسبت به دیگر نامزدهای انتخاباتی که از این راهکارها غافل اند، شوید. برای همین ما در این مقاله خلاصه ای جامع و کامل از بهترین ایده‌های تبلیغاتی برای پیروزی در این نبرد را به شما معرفی خواهیم کرد.

1. شناخت مردم و نیازهایشان بهترین راهنمای شماست

همه فعالیت‌های تبلیغاتی کاندیداها برای جلب رضایت مردم است. در نهایت کسانی که باید به شما رای دهند، مردم شهر خودتان خواهند بود. اگر بخواهید در انتخابات پیروز شوید، باید به مردم نشان دهید که چالش‌ها و مشکلاتشان را می‌دانید. راه دیگری که به شناخت مخاطبان کمک می‌کند، برگزاری نظرسنجی است. پرکردن فرم‌های نظرسنجی، ارسال پیام کوتاه و رای گیری در مورد مشکلات و پرسش از مردم، برخی از بهترین روش‌های شناخت نیازها و مشکلات مخاطبین هدف است. داشتن شناخت از نیاز‌ها و چالش‌ها به شما ایده‌های انتخاباتی و تبلیغاتی جذابی می‌دهد.

2. تعیین هدف و استراتژی، مهمترین ترین گام شماست

یکی از مهم‌ترین اقداماتی که قبل از شروع فعالیت‌ها و تبلیغات میدانی باید انجام‌ دهید، تعیین هدف و استراتژی‌ تبلیغات است. استراتژی انتخاباتی یعنی چگونه یک کاندیدا را روبه‌روی مردم قرار دهیم و از منابع موجود برای تقویت نقاط قوت و کاهش اثرات نقاط ضعف کاندیدا استفاده کنیم. تعیین این اهداف در شعار انتخاباتی مجلس شورای اسلامی، سخنرانی‌ها، نشست‌ها و سمت‌دهی به همه فعالیت‌های تبلیغاتی موثر است. تمرکز روی آبادانی، ارتقا سلامت، پیشرفت و به‌طور کلی مواردی از این دست در تعیین اهداف و استراتژی‌های شما نقش دارد.

3.‌ ترکیب روش‌های سنتی و مدرن، کاربردی ترین معرف شماست

بهترین روش تبلیغاتی استفاده از تبلیغات ترکیبی در انتخابات است. استفاده از روش های مدرن و سنتی در کنار هم با توجه به اینکه همه اقشار مختلف جامعه مخاطب شما هستند بازخور بهتری دارد اما روش های تبلیغاتی جدید مثل ارسال پیامک تبلیغاتی کم هزینه و پرمخاطب است. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ی نقش تبلیغات پیامکی در رقابت های انتخاباتی را مطالعه نمایید.

4. ارسال پیامک، کم هزینه ترین روش تبلیغ شماست

از جمله روش های تبلیغاتی بسیار موثر و قوی که فرقی ندارد آن را از ماه ها قبل یا شب قبل از انتخابات آغاز کنید ارسال پیامک تبلیغاتی است. کاندیداها می توانند از چند ماه قبل از انتخابات با ارسال پیامک های مناسبی یا برگزاری نظرسنجی پیامکی و ارسال اطلاعیه های مهم، اخبار لحظه ای انتخابات، یادآوری جلسات و همایش ها و … به افراد حاضر در منطقه انتخاباتی نام و اهداف و برنامه های خود را اطلاع رسانی کنند.

استفاده از خلاقیت در پیام ها، سادگی، قابل درک بودن، خلاقانه، جدید و بدیع بودن و انتخاب شعار مناسب سیاسی از ملزومات ارسال پیامک تبلیغاتی است.

رعایت چند نکته در ایجاد اس ام اس تبلیغاتی شما را در رسیدن به اهداف انتخاباتی یاری می کند:

– بهتر است که نام کاندیدا در ابتدای متن ذکر شود تا اگر متن پیام کامل خوانده نشود باز هم نام کاندیدا دیده شود. جهت مشاهده نمونه متن پیامک های انتخابی کلیک کنید.

– محدودیتی در تعداد ارسال پیامک وجود ندارد و هرچه تعداد ارسال بیشتر باشد ماندگاری کاندیدا در ذهن مخاطب بیشتر می شود.

– بهتر است که برای ارسال پیامک انتخاباتی از یک شماره رند و کوتاه استفاده شود تا هم ظاهر پیامک بهتر باشد و هم ارتباط با کاندیدا راحت تر شود.

– بهترین بازه زمانی برای ارسال پیامک انبوه انتخاباتی از ساعت 10 صبح تا 7 عصر است.

– سعی کنید به همه شماره های موجود در آن منطقه پیامک دهید تا بازخورد بهتری داشته باشید.

– ارسال bts که به شماره های فعال 14 روز اخیر منطقه پیامک می دهد برای ارسال انتخاباتی پیشنهاد می شود.

– با استفاده از امکان نظر سنجی در پنل اس ام اس می توانید در متن پیامک ارسالی از افراد نظرسنجی کنید تا بتوانید با شماره های مختلفی که به نظرسنجی شما پاسخ می دهند گروه ساخته و ارتباط خود را با آن ها مستحکم تر کنید.

– با استفاده از ارسال مشاغل و اصناف برای هر صنف و شغلی پیام های مورد نظر خودشان را ارسال کنید.

اگر همه این ویژگی ها را میخواهید گلچینی از جدیدترین نمونه متن پیامک برای انتخابات 1402 را برای شما آورده ایم. اینجا کلیک کنید

5. ارسال پیام انبوه به مخاطبان با پنل پیامکی، بهترین دستیار شماست

امکانات و ویژگی‌های این پنل پیامکی شما را در مسیر تبلیغات انتخابات مجلس همراهی کرده و پیروزی در این انتخابات را تضمین می‌کند. ویژگی‌ها و امکاناتی نظیر ارسال پیامک هدفمند از روی نقشه، ارسال براساس سن و جنسیت، ارسال بر اساس اصناف و مشاغل مختلف، امکان گزارش گیری و همچنین ارسال به بلک لیست باعث موفقیت صد درصدی شما در تبلیغات انتخابات مجلس می‌شود. با استفاده از این ابزار و ارسال پیامک ، رای بیشتری به دست آورید و در این رقابت پیروز شوید. این مطلب تنها نمونه ای از جدیدترین پیامک های انتخابات مجلس بود؛ برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره اختصاصی در این زمینه، می‌توانید به دیجی تاپ و مقاله دیگر ما در مورد پنل پیامکی انتخابات مجلس سر بزنید.

6. استفاده درست از ایده های انتخاباتی، یادآور حضور شماست

در بحبوحه انتخابات و تبلیغات کاندیداها، مردم با موجی از کمپین‌های تبلیغاتی، شعارها و تراکت‌ها مواجه می‌شوند. در این زمان عموم مردم تصمیم نهایی خود را گرفته و فرد منتخب را انتخاب می‌کنند. اگر شما در فعالیت‌های انتخاباتی و تبلیغاتی، از رقبا عقب باشید، بسیاری شما را فراموش می‌کنند. استفاده درست از متن زیبا برای تبلیغ کاندیدا مجلس که بتواند تاثیر عمیقی بر مردم داشته باشد، یادآوری مداوم نقاط‌قوت و استفاده از روش‌های تبلیغاتی مدرن و سنتی که در بالا گفته شد و ترکیب این روش‌ها با خلاقیت، تضمین می‌کند که شما در ذهن مردم حضور داشته باشید.

هلدینگ دیجی تاپ ، قدرتمند ترین و معتبرترین سامانه تبلیغات هوشمند در همه زمینه ها شما را از مراجعه به شرکت ها و سایت های متعدد بی نیاز خواهد کرد.

امتیاز دهید :
5/5

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه شما

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
×

پشتیبانی دیجی تاپ اس ام اس

× پشتیبانی