Digits

سرفصل های این مطلب:

زمان مطالعه: 3 دقیقه

با افزونه دیجیتس ( Digits ) می توانید در سایت خود سیستم ورود و یا ثبت‌نام با استفاده از موبایل را راه اندازی کنید.

افزونه ثبت نام با مویایل دیجیتس به‌ کاربران شما این اجازه را می‌دهد تا تنها با وارد کردن شمارۀ موبایل خود وارد وب‌سایت شما شوند.

در این مطلب از مجله دیجی تاپ علاوه بر دانلود رایگان افزونه دیجیتس فارسی با کاربردهای این افزونه آشنا می شوید و بهترین راهکار و سامانه پیامکی برای استفاده از این افزونه را به شما معرفی خواهیم کرد.

رمز عبورهای یکبار مصرف

حفظ کردن رمز های مختلف برای اکثر کاربران دشوار شده است و هیچ کاربری نمی‌تواند همۀ رمزهای عبوری که برای وب سایت های مختلف به‌کار می‌برد را حفظ کند.

با استفاده از این افزونه می‌توانید کد عبور یک بار مصرف که از طریق پیامک به شمارۀ تلفن همراه شما ارسال می‌شود را ثبت نمایید.

نکته مهم: دقت داشته باشید که سرعت ارسال پیامک تایید (زیر 5 ثانیه) و دریافت خط خدماتی بدون دردسر میتواند نقطه قوتی برای سایت شما محسوب شود.

پیشنهاد می شود با دریافت پنل پیامکی از هلدینگ قدرتمند دیجی تاپ با خیال آسوده به ارائه خدمات به مشتریان خود بپردازید.

کاربردهای افزونه دیجیتس

اساسا افزونه دیجیتس با قابلیت تایید هویت کاربران با استفاده از موبایل شناخته می شود که علاوه بر آسان کردن پروسه ثبت نام و ورود کاربران ( که تاثیر مستقیم در بازاریابی و رضایتمندی مشتریان شما دارد ) از نظر امنیتی نیز برای سایت یا فروشگاه اینترنتی شما بسیار مفید است.

از دیگر مزایای افزونه دیجیتس در بازاریابی، جمع آوری شماره موبایل مشتریان شماست.

با این کار شما میتوانید از طریق امکانات یک سامانه پیامکی قدرتمند همواره با مشتریان خود در ارتباط باشید و با روش های مختلف آنها را ترغیب به خرید بیشتر نمایید.

شاید یکی از مهمترین کاربردهای افزونه دیجیتس، ارسال پیامک به شماره‌هایی است که به اصطلاح در بلک لیست قرار دارند.

شماره‌های بلک لیست به شماره هایی می گویند که دریافت پیامک‌های تبلیغاتی را مسدود نمودند.

البته لازم است ، پنل پیامکی شما نیز باید دارای قابلیت ارسال پیامک به بلک لیست‌ها و خط خدماتی باشد تا افزونه DIGITS نیز بتواند پیامک کد تایید شماره موبایل را با سرعت بالا ارسال کند.

یکی از بهترین سامانه های پیامکی که علاوه بر ارائه شماره خدماتی رایگان و بدون نیاز به سفته ، برای افزایش کارایی و حرفه ای تر شدن ، پلاگین های متنوع و مکمل دیگری در اختیار شما قرار میدهد ، سامانه پیامکی دیجی تاپ است.

تنها با ثبت نام در این سامانه و انتخاب یکی از بسته ها می توانید علاوه بر این پلاگین ، از چندین افزونه حرفه ای رایگان ، خدمات منحصر به فرد با پشتیبانی حرفه ای و نصب رایگان آن استفاده کنید.

نصب افزونه دیجیتس

  • نصب افزونه دیجیتس کار بسیار آسانی است اما در صورت عدم آشنایی با نصب در صورتی که از پنل پیامکی دیجی تاپ استفاده می کنید می توانید با ارسال تیکت به پشتیبانی، علاوه بر نصب، بهترین نوع تنظیمات آن را درخواست نمایید تا برای شما انجام شود.
  • اگر کاربران در زمان ثبت نام با موانع و پیچیدگی زیادی مواجه شوند، قطعا از ثبت نام در سایت شما انصراف خواهند داد در صورتی که سادگی در ثبت نام با افزونه دیجیتس اجازه نمی‌دهد که به این دلیل کاربران سایت خود را از دست بدهید.

افزونه digits کار را برای کاربران وب سایت شما راحت کرده است، به این صورت که کاربران شما برای ثبت نام در سایت با وارد کردن شماره موبایل و ثبت کد تایید می‌توانند در سایت شما عضو شوند و دیگر نیازی به دردسرهای ورادکردن ایمیل، تایید ایمیل و…. نیست بعد از اینکه در سایت ثبت نام کردند حالا می‌توانید سایر اطلاعات کاربر را نیز دریافت کنید که نشان از اهمیت دادن به آسایش کاربران است.

آموزش اتصال افزونه دیجیتس به سامانه پیامکی

افزونه دیجیتسسامانه های پیامکی راههای متفاوتی برای اتصال به این افزونه دارند که ممکن است دارای پیچیدگی های خاصی باشد.

با استفاده رابط کاربری ساده اما حرفه ای پنل دیجی تاپ می‌توانید در کمتر از چند دقیقه سامانه پیامک خود را فعال و تایید کنید و از امکانات و پشتیبانی حرفه ای آن استفاده نمایید.

دانلود و نصب رایگان افزونه دیجیتس فارسی

پیشنهاد ویژه دیجی تاپ

از آنجا که برای استفاده از این افزونه نیاز به سامانه پیامکی حرفه ای دارید ، پیشنهاد می شود پس از انتخاب یکی از بسته های پیامکی در سایت دیجی تاپ و ثبت نام در آن ، بلافاصله از طریق تیکت درخواست دریافت رایگان این افزونه و پشتیبانی و نصب رایگان آن را نمایید تا همیشه و بدون مشکل بتوانید از این افزونه استفاده نموده و آپدیت های آن را به صورت منظم دریافت نمایید.

همچنین افزونه های مکمل دیجیتس و سایر افزونه های کاربردی برای ارتقا سایت شما نیز در این سامانه در صورت درخواست در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

امتیاز دهید :
5/5

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه شما

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
×

پشتیبانی دیجی تاپ اس ام اس

× پشتیبانی